Idioma: cat esp Entrar a la web finquesferro.com Segueix-nos: facebook youtube rss
Subscriure's al Newsletter
banner-noticies

La compravenda d'habitatges per part d'estrangers a Espanya es concentra en l'arc mediterrani, tots dos arxipèlags i les dues grans ciutats espanyoles, Madrid i Barcelona. Entre gener i setembre de 2018 s'han superat les 50.000 transaccions de cases per part de forans, fet que suposa gairebé un 12,7% del total d'operacions fins al tercer trimestre de l'any, segons les últimes dades del Col·legi de Registradors de la Propietat . Si es mantenen les previsions per als últims tres mesos de l'any, es tornarà a batre per segon any consecutiu la barrera de les 60.000 operacions de 2017, i el mercat de l'habitatge per a estrangers encadenarà una dècada d'increments, després de ser dels primers que van notar la crisi econòmica de 2008 i l'esclat de la bombolla immobiliària. De fet, en els últims dotze mesos la demanda estrangera ha suposat el 12,8% de les compres, aproximant-se a les 65.500 compravendes

05 de desembre del 2018 Ampliar notícia / Compartir

04 de desembre del 2018 Ampliar notícia / Compartir

03 de desembre del 2018 Ampliar notícia / Compartir

29 de novembre del 2018 Ampliar notícia / Compartir

28 de novembre del 2018 Ampliar notícia / Compartir

En Massa Lombarda, a la província de Ravenna, hi ha un parc industrial denominat Wasp Technology Park, tot i que ara s'ha rebatejat com "Shamballa". Dins d'aquesta zona és possible admirar a Gaia, la primera casa "natural" del món impresa per complet en 3D

26 de novembre del 2018 Ampliar notícia / Compartir

La cifra de viviendas desocupadas en Barcelona es inferior al 4%

L'Ajuntament de Barcelona, ​​al costat del Observatori de l'Habitatge, ha elaborat un cens amb què ha constatat que la xifra d'habitatges desocupats a la Ciutat Comtal és inferior al 4%. Per a Javier Burón, gerent d'Habitatge del consistori, la manca de producte immobiliari és una de les raons que "tensen el mercat i s'evidencia una necessitat d'enfortir la gestió pública" de l'habitatge.

23 de novembre del 2018 Ampliar notícia / Compartir

S'acosten canvis en la informació que analitza i proporciona la taxació d'un habitatge. I és que l'Associació Espanyola d'Anàlisi de Valor (AEV), organisme que agrupa pràcticament totes les taxadores del mercat domèstic, està preparant una bateria de novetats que entraran vigor en l'últim trimestre de l'any. Entre elles destaca mesurar el risc que pot tenir un habitatge de baixar de preus en un termini de fins a sis anys, l'estat de salut de la localitat en la qual es trobi l'immoble, si l'edifici en què s'ubica té problemes d'okupació o de construcció, o si la zona té perill d'inundacions o terratrèmols

21 de novembre del 2018 Ampliar notícia / Compartir

Els tresors ocults del temple financer d'Espanya

20 de novembre del 2018 Ampliar notícia / Compartir

Vam comprar un pis i ens penedim a última hora de no haver "vist" certes coses. Vam adquirir coses per internet, i després ens penedim d'haver-nos deixat portar pels impulsos. Reservem un viatge, i a última hora ens trobem que no era el que esperàvem. Com solucionar-ho? Imaginem que hem reservat amb un any d'anticipació un viatge a un país exòtic, on hi ha excursions a cascades i visites a reserves d'animals. Tenim bitllets d'avió, habitacions d'hotel, lloguer de vehicles ... Però, quan vam arribar al lloc en qüestió, ens adonem no era com ens ho havíem imaginat. Per què no ho vam preveure?

19 de novembre del 2018 Ampliar notícia / Compartir
Anterior
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57